Utkast: Jag är ...

Jag är sjuk igen. Eller igen och igen, jag har ju konstant varit förkyld nu i flera månader. Men nu är det värre, jag har örvärk också. Inte så kul.

Pablo hade en överraskning åt mig, på fredag ska jag följa med honom och hans syster på coldplay :) Ska bli riktigt kul, hoppas att jag bara inte har örvärk då. Jag blir ju för fasen borstkämd av pojken ju, först U2 sen Madonna och nu Coldplay. Mitt liv blev bra till slut igen ;) haha.. Ingenting är omöjligt ni vet. Jag tror på det nu.

Det känns som att jag har feber nu. Jag svettas hela tiden, men nog för att det är varmt här i spain också, beror kanske på det, inte förkylningen haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Anna jag har ringt flera gånger ,men hör bara en spansk kvinnoröst,förstår ju inte vad hon säjer Hoppas du är bättre nu kramar mamma

2009-09-02 @ 11:13:28
Postat av: Natha

Börjar bli lite Nathalie stuk här ;) Dåliga uppdateringar xD Älskar dig Anna och krya på dig "syster" <3

2009-09-02 @ 22:36:48
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej vår lilla sötnos ,är du dålig än?Jag blir orolig när du är sjuk när du är så långt borta.Krya på dej kramar mamma

2009-09-03 @ 08:53:26
Postat av: mamma

Hej Anna,jag undrar var du är eftersom du aldrig skriver.Hoppas du är bättre nu,hör av dej sen kramar mamma

2009-09-05 @ 20:18:41
Postat av: Evis

Inte roligt och vara sjuk :(!! Vi saknar dig... Micke o Evis... Älskar dig..

2009-09-06 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0