Mitt möte med Zlatan

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med er där hemma, här är allting underbart :) Men jag längtar till på lördag då jag får träffa er igen:) Saknar er så!

Igår kväll var jag och pab på Camp nou (fotbollsarenan) och kollade på Barca - Dynamo kiev. Det var helt fantastiskt! Jag är inte ett fotbollsfan men fasen vad härlig stämning! Höjdpunkten var självklart att vara 10 meter från Zlatan ;) Vi hade plats alldeles i närheten av planen så vi såg ju skit bra (Vilket underlättade för mig eftersom jag inte hade mina glasögon med mig) Det var skit coolt att vara så nära spelarna, trodde aldrig att vi skulle ha sån tur. Såg ni oss på tvn där hemma? Det var ju direktsändning.

Idag så åkte min Sanna hem :( Tråkigt, men jag ska ju hälsa på henne i sthlm och hon kommer ju till byn också;)

Ikväll så ska jag och pab gå till min favoritrestaurang och äta, mysigt. I morrn vet jag inte riktigt vad som händer och på fredag så är det ju min sista "riktiga" dag här så då ska vi äta middag och sen gå och se en rysare på bio. Jag har blivit helt besatt av att gå på bio. Se upp röda kvarn i byn, haha. Får dra med mamma på bio när jag kommer hem :)

Pab kommer ju bara 6 dagar efter att jag har kommit hem till byn så det underlättar ju lite av mitt (antagligen) kommande abstinensbesvär.

Nu ska jag gå och duscha och ta mig in i centrum. Ha det så bra där hemma! (orkar inte lägga upp alla bilder jag har tagit här, ni får se dom när jag kommer hem ist, sorry)

Kommentarer
Postat av: Natha

Jaha, kul att du vill på bio med mig då xD Haha skämta :P Ska bli underbart att du kommer hem, längtar sååå över att få träffa dig igen :D

2009-09-30 @ 21:13:58
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej,vi såg inte dej ,men förstår att många du känner är lite avundsjuk .Ja snart är du hemma ,längtar så .Bakar bullar i dag,ska nog göra blåbärsmuffins också.Ha det bra ,njut av värmen ,här är det kallgrader .Kram mamma

2009-10-01 @ 14:14:36
Postat av: Tomas

Har du varit och sett Zlatan?! Nu blir jag avundsjuk! Ska bli skönt att du kommer hem...Kram

2009-10-01 @ 23:05:51
Postat av: Evis och Micke

Vill också se Zlatan... Snart kommer du... Vi längtar efter dig!! :) Kramar

2009-10-01 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0