Jag har varit i alla städer

Okej okej, jag ska uppdatera.

Men först två saker.. mitt A på tangentbordet har lossnat, hur får jag tillbaka det på den rätta platsen igen? Det funkar inte att bara trycka och jag vågar inte pressa för då kanske den går sönder. Den andra saken, min kabel till datorn är sänder. Den är glapp i kabeln som sitter närmast datorn. Hur kan jag fixa det?

Sådärja, ska jag sammanfatta veckan lite lätt? Helgen i madrid var helt otrolig, fullspäckad med härliga människor, mysiga pubar och konserter. Melendi var grym.

I veckan var jag med Sanna, vi åt och shoppade bland annat. I fredags var jag på bio med pablo, den där nya filmen med brad pitt om nazityskland. Quentin tarantino har gjort den. Den var skit grym! Se den.

Igår var jag och pab till ett ställe och kollade på The hives och Billie the vision and the dancers (ni vet, de som sjunger "summercat") Båda banden var helt otroligt grymma. Coolt att det kom två svenska band hit och spelade :)

Igår beställde pab biljetter till sverige :D Den 9:onde okt kommer han att gå på svensk mark. Bara 1 vecka efter mig. Samma dag som nattis kommer hem :) Då måste du träffa pab natha! Du får pallra dig till byn. Det får ni andra i min familj också göra :)

Ikväll vet jag inte vad som händer. Hoppas att ni har det bra där hemma :D Pussar!

Kommentarer
Postat av: Natha

Klart ja kommer :D Men vi landar i sverige typ vid 9 på kvällen den 9onde men komemr på lördagen troligtvis :D

2009-09-27 @ 22:37:24
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej Anna,här är allt bra hoppas det är det hos dej också.Ja snart är du hemma hos oss hiphurra vad jag blir glad.Förstår att det finns en som inte är så glad ,men han kommer ju snart hit Ha det så bra kram mamma

2009-09-28 @ 20:49:16
Postat av: Evis

Åh va ja längtar nu!!! Älskar dig Anna<3<3.. Puss o kram Evis

2009-09-29 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0