Daddy cool

Igår var jag och Sanna på (haj)akvariumet. Det var lite äckligt att se alla hajar simma omkring där med sina käkar och läskiga ögon. Det var coolt att se alla fiskar som finns i medelhavet där vi badar, men det var inte lika roligt att se alla läskiga fiskar som finns där ute. Usch.

Idag vaknade jag sent, skönt. Men det berodde på att jag låg vaken hela natten och gnydde, ja på allvar (!) för jag hade så ont i armen. Jag kunde nästan gråta för att det gjorde så ont. Det verkade som att hela armen hade gått ur led, så mitt i natten satte jag mig upp i sängen och gjorde lite övningar för att bli bättre. Det funkade tyvärr inte. Ett tag funderade jag på att gå till pablo och säga åt honom att dra armen i led igen, men eftersom han ser så svag ut så hade han nog inte klarat av det. Men alltså, det gjorde så jävla ont.

Men idag mår jag bättre i armen, men jag känner att det fortfarande inte är riktigt rätt. Undra vad jag har gjort?

Idag är det festdag här, katalandagen eller vad fasen den kallas. Självständighet och sådant nonsens. Varför kan vi inte alla bara respektera och acceptera varandra så vi slipper ha såna här konflikter (och dagar)?

Jag har lust att gå på bio ikväll så jag ska nämna det åt pab. I morrn ska jag träffa några tjejer från jobbet, så vi ska ha en liten picknick med mat, vin, öl etc. mysigt :) Sen efter det drar vi nog ut och festar. Men jag har fortfarande huvudvärk så jag antar att det blir en rätt så lugn kväll för mig. Sen på söndagen ska jag vara med Sanna och Julian tror jag så ska vi till parken och mysa.

Så förvänta er inga uppdateringar från mig den här helgen. (Mamma o pappa, ni kan väl ringa när ni får tid och lust? Det var ett tag sedan vi pratade i telefon. Puss!)

Kommentarer
Postat av: Natha

22 dagar kvar tills du kommer till Sverige, men dessvärre kan jag inte komma med och möta upp dig på Arlanda för den dan innan du kommer hem är jag på Arlanda och ska resa till Mallorca :D Men ska lämna ett märke eller spår utav mig på flygplatsen :)

2009-09-11 @ 15:30:37
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: pappa

uppdatera vad är det?

2009-09-16 @ 21:42:40
Postat av: mamma

Hej ,jag skrev och så försvann allt skit Skulle tala om skit ,men björnskit som Maj och jag såg i dag när vi var i skogen.En stor skit precis där vi skulle vara ,jodå vi gick dit i alla fall,gamla tanter vill dom nog inte ha,en fördel för mej .Hoppas allt är bra kramar till dej och Pablo.Mamma

2009-09-17 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0