Corren

Det är konstaterat att jag har virus i kroppen, inte svininfluensan som några av er har trott.

Jag har bestämt mig för att åka hem nu i slutet av september/början av oktober. Fråga mig inte varför, jag älskar Barcelona och trivs superbra här. Men det fattas liksom något. Antagligen är det min familj. Jag saknar er så oerhört mycket. Men jag kommer att sakna pablo också så hur jag än gör så slits mitt hjärta itu. Men jag har bestämt mig. Den 3:e oktober (troligen) så kommer jag att gå på svensk mark igen, jag kommer äntligen att få krama om mina föräldrar och dricka svenskt (!) kaffe med dom.

I och för sig är kaffet på starbucks helt fantastiskt också. Men då får jag ju inte dricka det med mina föräldrar :) Jag kommer definitivt att tröttna på sverige (edsbyn) efter några dagar, men då har jag några backup planer så det är lugnt ;)

Ikväll kommer jag nog att beställa biljetterna. Kommer att kännas väldigt konstigt att åka hem. Men det är skönt att det (den här gången) inte är mot min vilja. Jag väljer faktiskt själv att åka hem nu.

Nu ska jag till Sanna, får se vilket bus vi hittar på idag, haha.

Love.

http://www.youtube.com/watch?v=StPgukvLi44 Lyssna på den här låten, det är på katalanska, men den är grym! såg den på tv:n igår och blev förälskad :)


Kommentarer
Postat av: pappa

ett väldigt bra beslut tycker vi här hemme håller själv klart med.välkommen hem.pussar o kramar från oss här hemma även ellen o svante tycker det är bra.vi hörs mera.

2009-09-08 @ 15:37:06
Postat av: Natha

ska krama om dig så himla mycket, kommer aldrig släppa dig. sakanr dig så himla mycket älskade syster puss puss <3

2009-09-08 @ 21:34:51
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Natha

25 dagar kvaaar <3

2009-09-08 @ 22:58:54
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Anna.ja nu har du bestämt dej hur du ska göra ,förstår att det kommer att bli jobbigt ,men vi är lyckliga egoistiskt ja ja.Saknar dej så mycket ,men tycker synd om P.Kramar mamma

2009-09-09 @ 18:43:52
Postat av: Evis

Åh vad vi längtar att få krama om dig...... Vi älskar dig <3<3<3<3

2009-09-14 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0