Coldplay

Jag har ju som sagt varit sjuk de här senaste dagarna, det sög ju. Men nu mår jag mycket bättre, har bara lite ont i huvudet. I fredags var vi på Coldplay :D Det var underbart. Bäst var Fix you och Hardest part.

Igår (lördag) så shoppade jag med Nina och Sanna. Vilket var jätte mysigt :) Sen på kvällen så mådde jag fortfarande lite dåligt så pab gjorde mat åt mig (lyx) och sen gick vi en liten promenad för att komma tillbaka och kolla på Aladdin. Eller pab blev tvingad. Men faktiskt så hade han bara sett en (!) disney film i hela sitt liv, Lejonkungen, skandal! Så därför måste han ju se iaf en till.

Nu ska vi gå och köpa kaffe (eller jag eftersom pab fortfarande är 12 år och inte dricker kaffe) och sen ska vi till parken. Jag tycker att det skulle vara mysigt att sätta sig på en filt där i gräset och läsa. Pab är mindre road. Men eftersom jag kan övertala honom så ska vi dit om 10 minuter. Yes.

Hoppas att ni har det bra där hemma. Här lyser solen (mohaha) ;D Älskar er! Pussar

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Anna.Du,solen skiner faktiskt här också .Det är man glad för,tur att du mår bättre .Vilken tur att du har hittat en som du kan köra med ,han är för gullig Pablo.Ha det så bra kramar mamma

2009-09-06 @ 14:04:14
Postat av: Natha

Men se på fan :D Du kunde ha skippat och skriva om Coldplay! Förresten, spela dom Viva la vida. Det måste dom ha gjort! Sen vill jag inte veta något mer haha. Älskar dig gumman, och saknar dig verkligen <3

2009-09-06 @ 16:41:58
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0