Mitt sista inlägg

Bara för att jävlas så tänker jag svara på några frågor i mitt sista blogginlägg på den här bloggen. Tror inte att jag kommer att starta upp en ny men man vet ju aldrig ;) Hoppas att ni har det bra där ute i bloggvärlden, ha ett bra liv! :D

10 Första
Första bästa kompis: Emma (Min granne)
Första bil: Tekniskt sett så var min första bil mammas o pappas volvo, jag själv har ju aldrig ägt en bil. (btw, så har mina föräldrar fortfarande kvar den bilen)
Första kärlek: Sebastian 
Första husdjur: En grå katt som sprang iväg när vi flyttade.
Första semester: Det måste ha varit en av de 3 resorna vi gjorde till Norge, när jag var typ 7-8 år.
Första jobb: Första riktiga jobb; Telefonförsäljare i spanien ;)
Första köpta skiva: Backstreet boys
Första piercing: Öronen. Första och sista piercingen.
Första konsert: Hm.. tror att det måste ha varit Lars Winnerbäck.

8 senaste
Senaste alkoholdrycken: Öl.
Senaste bilfärd: Till byn
Senaste filmen du såg: Jag såg världens sämsta film igår på tv:n, Buried Alive hette den. Den verkade ju lovande med tanke på titeln, men fasen vad dålig det var. Se den inte!
Senast ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: Oj, det var ett tag sen. Måste ha varit minst 2 år sedan.
Senast spelade CD-skiva: Absolute music 61.
Senaste gången du grät: För typ 1-2 månader sedan.
Senaste måltiden: Vegetarisk paj.

6 har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Tusentals gånger.
Fastnat med blicken i någons urringning: Självklart, vem har inte det?
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja.
Busringt till någon: Ja.

7 saker du har på dig
1. Trosor
2. Bh
3. Linne
4. Skjorta
5. Kjol 
6. Strumpbyxor
7.


6 saker du har gjort i dag
1. Sovit
2. Ätit
3. Varit till arbetsförmedlingen
4. Jävlats med Benny
5. Tiggt ett recept på Enchiladas av Linda.
6. Tänkt på framtiden.

5 favoritsaker utan rangordning (materiella saker)
1. Mobilen
2. Bärbara datorn
3. Just nu; Boken Flyga drake
4. Alla mina böcker Paulo Coelho.
5.

4 personer du kan berätta allt för
Jag tror inte att jag varken vill eller kan berätta allting för någon. Jag vill hålla mycket för mig själv. Hur rolig är man som person om man säger precis allting om sig själv? Man måste ju vara lite mystisk också ;)

3 val
Blått eller rött?
Nu syftar jag på själva färgerna och inte på något politiskt. Isf säger jag rött. Mörkrött.
Sommar el vinter? Sommar
Choklad el chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör
1. Lära mig italienska och franska (det räknas som en sak för mig)
2. Få barn.

1 sak du ångrar
Jag ångrar ingenting :)

Kommentarer
Postat av: Malena

Om du dödar bloggen sådär så får du börja hålla dig på msn lite oftare så man kan höra ifrån dig :P

2009-10-31 @ 13:24:24
Postat av: Anna

Malena: Haha, min datakabel har gått sönder så jag kan inte använda datorn. Men jag lovar att vara ute på msn lite oftare när jag har fått en ny kabel ;) Hoppas att allt är bra med dig!

2009-11-01 @ 15:57:34
URL: http://midbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0