You are what you love

Ikväll flyttar jag. Jag har städat lägenheten och packat ihop mina grejer. När jag gick ut med soppåsarna tidigare så fick jag knappt plats i hissen. Där var det inte lite skräp ska jag säga er.

Nu ska jag vila lite, jag är så trött.

Hej då min kära lägenhet. Hej på dig min nya.

Lyssna på den här låten, jag hoppas att ni gillar den. Tomas, du kanske gillar den. Har du något musiktips till mig? I hope so ;D

http://www.youtube.com/watch?v=1H5yOfRG-RE Den låter bättre på spotify, "You are what you love - Jenny Lewis"

Kommentarer
Postat av: Tomas

Tjena syrran! Wow, här går det undan. Först jobbet och sen flytt. Hoppas du hittar nåt nytt som du gillar (eller inte så du kommer hem :) ). Schysst av Pablo att låta dig flytta in...Ditt musiktips var bra...här kommer ett till, som du kanske gillar: Oxford Comma med Vampire weekend...Ha de bra och var rädd om dig! Kram

2009-08-28 @ 18:49:31
Postat av: mamma

Hej Anna.Ja nu får vi hoppas att allt ordnar sej som Du vill.Håller tummarna att det går bra.Pablo är ju jättesnäll,kram från mej,även till dej lilla gumman .Ha det bra kramar mamma

2009-08-28 @ 20:12:12
Postat av: mamma

Anna var är du?Kramar mamma

2009-08-29 @ 20:59:03
Postat av: pappa

hej anna.hoppas flytten gick bra.vi hörs mer imorgon ha det så bra.pussar o kramar hem ifrån oss.

2009-08-30 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0