Wonderwall

Nu ska ni få höra på två nyheter.

För det första, jag har sagt upp mig från mitt jobb på The studio. Varför? Jag tyckte helt enkelt att det inte gav mig någon utmaning längre eftersom man inte utvecklas när man jobbar som telefonförsäljare, jag ska istället leta efter ett annat jobb här i Barcelona. Hittar jag inget så får jag åka hem i början av oktober. Tråkigt men sant. Bara att ge sig ut och leta.

Den andra nyheten är att jag ska bo hos Pablo. Japp, jag ska bli sambo, haha, näe. Det är bara tillsvidare. Han har ju ett rum ledigt och jag vill inte skriva upp mig på 3månader utifall jag inte skulle få ett jobb. Så den snälle pojken erbjöd sig att jag skulle få bo där. Han vill inte att jag ska åka hem så han tänker leta jobb som en tok åt mig. Söt. Men det klarar jag nog bäst själv, haha.

Jag skrev på uppsägningspappren idag så jag slutar den 10:e september. Skönt. Jag känner inte längre någon motivation i det jobbet. Jag vill prata på spanska! Jag är ju trots allt i spanien ;)

Så i morrn flyttar jag in i pabs hus. Ska bli intressant. Vi bestämde faktisk igår att jag skulle flytta dit. Så det var ju lite drastiskt sådär, men det gillar vi. Man ska vara spontan. Sannas kompis ska nog komma över med hans bil och skjutsa mig dit. Ni förstår inte hur mycket kläder, skor och övrig packning som jag har! Det är otroligt. Damn.

Nu färgar jag lite kläder som har tappat gnistan på senare dar. Jag har redan kört två tvättar (alltså med vanliga kläder) Jag vill ju ha allting fräscht och nice när jag har flyttat ;D Näe, men kläderna var så skrynkliga så jag tänkte att det var lika bra att tvätta dom eftersom jag ändå inte har använt de på flera månader.

Sådär, nu har ni fått er jäkla uppdatering. Jag vet att jag suger på att uppdatera. Men jag har inte ork och tid att skriva. Jag ber om ursäkt för det.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0