Utkast: Förlåt mamma ...

Förlåt mamma o pappa för att jag inte ringde idag, jag hade ingen matlåda så jag gick till affären på rasten men hann inte äta den så jag fick spara den till sista rasten + att jag inte fick äta vid datorn idag för de jäkla "högsta" cheferna var på besök. Då måste vi sköta oss, haha. Men jag ringer i morrn :)

Idag har jag bara tagit de lugnt, tagit en låång dusch, handlat, gjort manikyr+pedikyr och läst Bridget Jones dagbok. En helt underbart skön dag. Nu ska jag strax ställa mig och göra lite tacos tills pab kommer hem. Känner att jag måste göra maten åt honom eftersom han alltid annars gör den. Nice.

Idag regnade det faktiskt, rätt ovanligt. Men skönt är det iaf. Hoppas att ni har det bra där hemma! Saknar er så jäkla mycket och ä

Kommentarer
Postat av: pappa

hej anna.hoppas maten vart bra. hör av dej imorgon istället då.här hemma regnar det också.anders-erik o birgitta var hit ikväll dom hälsade.annars som vanligt nu är det läggdags för arbetaren i huset ha det så bra så hörs vi imorgon.pussar o kramar hemifrån.

2009-08-31 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0