Under the bridge

Helgen i Alcoy (Alicante) var helt underbar. Pablos familj är helt fantastiska, jätte snälla och hjälpsamma. Det uppskattar vi :) Jag och Pablo tog bilen och åkte till Calpe (jag har alltid viljat åka dit, det är verkligen jätte vackert där), sen hann vi med lite andra ställen som Benidorm etc. också. Spanien är faktiskt otroligt fint. Men vi höll på att dö av värmeslag eftersom bilen inte hade luftkonditionering, men vi klarade oss genom att ha alla fönster öppna.

Jag lägger upp bilder senare när jag har tid och ork. I morrn ska jag ut med tjejerna från jobbet, tydligen ska det vara nån festival i närheten då.

Jag har blivit erbjuden att följa med på Coldplay i september, faktiskt på pabs födelsedag. Men jag vet inte, det kostar rätt så mycket, 600 kr. Men det kanske är värt det? Jag är rätt så sugen på att åka. Det blir till att äta nudlar varje dag tills dess, haha.

Jag saknar er där hemma, hoppas att ni har det bra!! Pussar :D Nu ska jag släpa mig till sängen. Men först ska jag kolla så att pabs fiskar fortfarande lever. Annars är jag död. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kolla upp coldplay, jag vill gåååå!!!

2009-08-18 @ 15:52:15
URL: http://linslusen.blogg.se/
Postat av: mamma

Anna.Jag har blivit uppvaktad i kväll av mina systrar och svågrar,barn och barnbarn.Dina kompisar Adina och Johanna var hit med blommor i dag när jag och Nettan var till Skärså och åt.Jag blev glad att dom kom i håg mej .Vi hörs mer i morgon ,du saknas här i kväll,men huvudsaken att du ringde ,älskar dej kramar mamma

2009-08-18 @ 20:49:44
Postat av: mamma

Anna.Jag har blivit uppvaktad i kväll av mina systrar och svågrar,barn och barnbarn.Dina kompisar Adina och Johanna var hit med blommor i dag när jag och Nettan var till Skärså och åt.Jag blev glad att dom kom i håg mej .Vi hörs mer i morgon ,du saknas här i kväll,men huvudsaken att du ringde ,älskar dej kramar mamma

2009-08-18 @ 20:51:16
Postat av: Natha

Vilket datum då? Jag vill jag vill jag vill!

2009-08-18 @ 21:58:46
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Malena

Vad mycket roligt det händer i ditt liv nu Anna! :D Massa konserter och sånt. Ta vara på den här tiden! Saknar dig

2009-08-24 @ 07:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0