This is for lovers...

I lördags åkte min kära mor hem. Det kändes faktiskt ganska så jobbigt, nu är jag ensam i lägenheten igen. Jag har bott här ensam i typ 2 månader och jag stortrivs. Jag vill aldrig lämna den här lägenheten, men i slutet av den här månaden måste jag flytta ut. Paniiik.

Jag saknar min söta mamma. Det kändes skönt att veta att hon fanns vid min sida. Men vi är ju inte så långt ifrån varandra egentligen. Bara 8 timmar. Hm..

I lördags bjöd jag Sanna på middag eftersom hon fyllde år igår. Det var jätte mysigt. Vid midnatt så beställde vi in världens största tequila som var så mäktig att vi inte klarade av dom. Men gott var det, haha. Före middagen så kom det en kille på en cykel och försökte att stjäla Sannas väska varpå jag skrek "Hijo de puta!" Efter honom. Det betyder horunge för er som inte visste det.

Igår hände det inte så mycket, jag gjorde manikyr och pedikyr vilket var härligt. Så det var en lugn dag igår. Likaså idag. Tråkig dag på jobbet. Jag pratade med en jätte otrevlig kvinna, när hon sa att hon inte var intresserad av sådana "skit saker" så frågade jag "då vill du alltså att jag ska ta bort dig från listan..?" Varpå hon svarade att jag skulle ta bort hela verksamheten. Den jävla Fi****, hon visste ju inte ens vad jag erbjöd. Det finns massvis med knasiga människor i Sverige. Och i världen.

Nu har jag precis städat mitt rum, tvättat och hängt upp kläder och diskat. Skönt att ha det klart. Jag är enormt sugen på en Starbucks latte. Jag får unna mig en sådan i morrn igen.

Hoppas att du har kunnat installera dig hemma igen mamma.Jag vet att du saknar mig ;)

haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej,lilla stumpan,jag saknar dej också.Maj och jag har plockat hallon i dag ,fy vad drygt det är,men det är ju så gott.Det har regnat nu i kväll,det är som vanligt regn regn.Det är synd med lägenheten,den var ju så trevlig,men det ordnar sej ska du se.Jag har börjat känna att jag är tillbaka i samma gamla vanor igen .Nu är det bara att se om de andra två tänker komma och hälsa på dej,må så bra ,var rädd om dej kramar mamma

2009-08-10 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0