The hangover

Nu sitter jag här med tandborsten i munnen och är sjukt stressad, jag ska träffa Pab och vi ska gå och kolla på lägenheter. Jag måste vara ute här ifrån på lördag och jag har fortfarande (!) ingen lägenhet. Paniik. Men eftersom jag har dåligt samvete så måste jag skriva in ett snabbt inlägg här för er.

I helgen var jag med Sanna, det var en festival här i Gracia så vi gick dit med några kompisar. Det var mysig stämning men en person som var hel konstig förstörde ganska så mycket. Men det spelar ingen roll.

I lördags så var jag med pab, vi gick och såg The hangover (Baksmällan), den var hysteriskt rolig! Kolla på den!

Nu ska jag gå och spotta ut tandkrämen. Hoppas att ni har det bra där hemma! I'll keep in touch över det där med lägenheten ;) Pussar o kramar!

Kommentarer
Postat av: Natha

Ja se till att fixa en lägenhet nu så vi kan komma och hälsa på när du har slagit dig till ro! Hangover är as as as bra :D Har sett den och garva så jag låg på golvet i biosalongen xD Älskar dig <3

2009-08-25 @ 00:03:05
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Tänk hemma finns det lediga rum,jag bara skojar ,håller tummarna att du hittar ett ställe du verkligen kan trivas på .I kväll var småttingarna här några timmar .Greta sa att du kommer hem snart i morgon sa hon .Ha det bra vi hörs kramar mamma

2009-08-25 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0