Rap das armas

Självklart heter det Polen och inte Poland. Jag önskar att jag kunde säga att det var ett internt skämt mellan mig och en annan person men så är tyvärr inte fallet. Jag mixade faktiskt svenska, spanska och engelska och skapade mig ett eget land. Utan att själv vara medveten om det. Smart.

I morrn efter jobbet tar jag och Pab tåget till alicante, Alcoy. Det kommer nog att bli roligt. Lite konstigt att röra sig i de trakterna igen, vi kommer ju att åka förbi valencia. Vi ska hälsa på Pabs familj, alltså hans mamma och hans bror o fru. Sen på söndagen åker jag hem till Barcelona igen medan Pab stannar kvar, han har ju fortfarande semester.

Idag åkte Sanna hem till Sverige över helgen. Jag saknar den lilla rackaren :) Ha de så kul gumman!

Ikväll kommer Pab över med hans fiskar, jag ska ta hand om dom när han är i alicante. Jag måste ta ur dom ur skålen när jag ska rengöra den :S Jag kommer definitivt att döda dom. Min vanliga otur. Som tur är finns det stånd lite här och var i La rambla så jag kan köpa nya, praktiskt taget identiska, fiskar till honom om de nu skulle dö. Han märker nog ingen skillnad. Förhoppningsvis. Sen efter att fiskarna har bytt bostad så ska vi möta upp hans rumskompis Palen som ska åka hem till New York i helgen. Jag har bara träffat honom 2 gånger så det känns lite lustigt att jag ska ta farväl av någon som jag inte känner, haha.

Idag är det inte en vanlig dag som alla andra dagar, för idag fyller min älskade Nathalie år. Jag hoppas att du får en underbar dag gumman! Det är så tråkigt att jag inte kan vara där :( Men nästa år kanske ;) haha.. Älskar dig!!! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Natha

Inget speciellt idag eftersom alla kommer på lördag och firar :D Bara tagit det lugnt, ska grilla lite och så :) Men jag är van att du inte kommer på mina födelsedagar, antingen är det någe fel emd håret eler så bor du i spanien ;) Mohaha men jag hoppas på att komma snart! Älskar dig Anna och jag saknar dig jävligt mycket!

2009-08-13 @ 15:51:54
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej lilla gumman .Ursäkta att du inte fick tag i mej i dag .Gissa var jag var,nej det kan du inte hahaha.Jo men visst i skogen. Du ska ha det så roligt i helgen, hörs nog på telefon Hälsa P,Kram mamma

2009-08-13 @ 17:03:52
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman,kul att P,har sån trevlig familj.Fy vad jag längtar efter dej.Jag måste nog komma snart igen.Vi hörs i morgon .Kramar mamma

2009-08-16 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0