Papaya coconut

Okej pappa, jag kanske är rätt dålig på att uppdatera, sorry. Idag har iaf mamma och jag varit till Ikea. Fan va gott det var att äta kanelbullar och marabou! :D Dit kommer jag definitivt att åka fler gånger. Me likie Ikea. Svenska vibbar till tusen.

Sen kom vi hem runt 6-7 och åt, tittade på little britain och en komedi och nu så är vi båda så jäkla trötta att vi ska sova. I morrn ska vi till stranden och steka, mamma måste ju få lite färg innan hon drar hem på lördag. Jag vill inte att hon ska hem. Men hon har antagligen hemlängtan, hon är ju mer av en hemma människa. Men starkt av henne att komma hit ensam, flyga för första gången ensam etc. Cool mamma jag har. Inte alla som har en så bra mamma som mig ;)

Senare imorrn kväll kanske vi går ut och äter igen och sen drar vi nog på bio. Blir nog mysigt :)

Jag vill bara säga God natt till alla er där hemma, ha en underbar dag i morrn!

Kommentarer
Postat av: mamma

Anna,jag saknar dej så ,nu måste du sköta om dej riktigt bra när jag inte är där .Jag trivdes med dej och dina helt underbara kompisar.Jag kan förstå att du trivs det syntes väl .Har inte riktigt kommit in i gängorna än ,känns som jag är kvar hos dej .Tack för att du tog hand om mej och visade mej mycket ,jag skulle inte ha klarat mej själv alls.Skriver mer sen Kramar mamma

2009-08-09 @ 14:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0