I used to be a fool

Jag har väl inte så mycket att säga. Allting flyter på som vanligt. Det hände en liten rolig incident på väg hem från jobbet. Det är en massa byggarbetare som borrar och grejar på vägen hem från mitt jobb. Idag kom jag och gick där som vanligt men precis när jag gick förbi så slog dom med en slagga mot järnet så jag hoppade upp 3 meter i luften av rädsla. Då började jag skratta och tittade på killarna som sa "oj, vi skrämde henne. Sluta så mot järnet" haha. Sen började dom att skratta också. Fy fan vad rädd jag blev.

Idag har jag inte gjort så mycket, jag somnade när jag kom hem, sen tvättade jag lite och plockade ihop i lägenheten, sen duschade jag och pratade med Pablo. Han har kommit hem nu från Poland, han blev inte insläppt i Ryssland för han hade inte vissa papper så han fick sätta sig på flyget hem i natt. Stackarn. Men bättre för mig. Jag har faktiskt saknat honom. Han ska komma över lite senare, ska bli skönt att träffa honom igen.

Hoppas att ni har det bra där hemma. Jag tittade på bilder på er igår, jag saknar er verkligen. Men jag vill inte komma hem än, haha. Inte på lääänge. Jag trivs skit bra här, det såg ju du mamma;)

Love ya!

Kommentarer
Postat av: pappa

hej anna.bilder är ej som verkligheten kom snart hem till oss.hoppas det ordnar sig med boendet snart.annars som vanligt här hemma.på lördag åker vi och ligger hos natta över natten rimma nästan!!hon ska ju äntligen fylla 20år.ha det nu bra så ska mamma o jag duscha och ställa oss ordning för natten!!!!usch vilken snuskig fantasi du har anna.skärpning!!ha det nu bra så hörs vi.pussar o kramar hem ifrån.

2009-08-11 @ 21:16:39
Postat av: Maja

Sv; kanske kan göra båda, eller så får jag väl hitta ett nytt eget ställe kanske ;)



Och det är klart att man ställer upp för personer som dig! Du kommer allid ha en stor plats i mitt hjärta och det var skönt att prata med dig för min del med ska du veta :) Du har alltid varit en av mina förebilder och så komemr det nog förbli ett tag antar jag :) Fortsätt att leva livet i Barcelona nu :D

2009-08-12 @ 00:34:30
URL: http://majaedvardsson.blogg.se/
Postat av: Broder Anders

Poland? är det Polen du menar när du skriver så? :)



hade gött

2009-08-12 @ 12:32:17
Postat av: mamma

Hejsan Anna.Hoppas allt är bra,du skulle visst bort i kväll,men du ska ha det så bra när du kommer hem kramar mamma

2009-08-12 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0